Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: E-biznesowe inspiracje  (Przeczytany 311 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

hibiskus

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 859
E-biznesowe inspiracje
« dnia: Listopad 03, 2016, 10:30:03 »

Czasem wystarczy mieć dobry pomysł i wdrożyć go w życie, żeby odnieść sukces  ;). Dopóki nie spróbujesz - nigdy się nie przekonasz  :).

"E-biznes może kojarzyć się na początku z totalnym chaosem. Taśma klejąca, kartony i pakowanie produktów gdzieś w domowych warunkach, a potem noszenie tego wszystkiego na pocztę i wypełnianie setek druczków - kto z dzisiejszych internetowych gigantów tak właśnie nie zaczynał?

Zaczęło się od fanpage'a poświęconego sushi, a dziś głównym produktem eksportowym sprzedawanym przez Cypriana Iwucia są skarpetki sushi. Zapakowane tak jak zestawy z popularnym japońskim przysmakiem, okazały się pomysłem np. na prezent dla sushiżerców na całym świecie.

Pół roku przed oficjalnym startem myślałem nad tym, jak ma wyglądać pudełko na skarpety. Była nawet opcja pudełka, w jakim sprzedawane są chińskie dania. Nikt dziś nie pyta mnie o ten czas, a to była droga przez mękę. Dziś widzicie już tylko gotowego boxa ze skarpetami - przyznaje.

Kiedy zaczynał, nie miał też nic wspólnego z e-biznesem. Anglojęzyczne sformułowanie "e-commerce" nawet go drażniło.

- I wtedy zaczął się istotny etap, nauka, jak z koncepcji produktu zbudować coś, co możemy nazwać funkcjonującym biznesem. Tylko e-commerce daje nam możliwość robienia go zewsząd i bezinwestycyjnie - przekonuje założyciel Jemsushi.pl.

Mimo posiadania własnego polskiego sklepu internetowego i podobnej witryny skierowanej na rynek światowy Sushisocksbox.com, jest wielkim orędownikiem sprzedaży przez marketplace'y typu Amazon i eBay."


Czytaj więcej: E-biznes. Sprzedaje sushi skarpetki i uczy, jak podbijać Amazon






Logged

Krasny

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 7
Odp: E-biznesowe inspiracje
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 14, 2020, 08:10:39 »

To fakt...czasami trzeba zaryzykować i odważyć się w życiu... dotyczy to także biznesu internetowego... kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
Logged
 

Strona wygenerowana w 0.178 sekund z 33 zapytaniami.